» Tiskové středisko

Tiskové středisko


All'Italiana...

Nový výrobek - káva „Mokate tostato all'Italiana” – úspěšně nachází svou cestu na trh. „První signály od obchodních partnerů potvrzují naše předpoklady” – říká pani Katarzyna Mokryszová, ředitelka marketingu Mokate Sp. z o. o. v Żorech. „Odběratele zdůrazňují m. in. chuťové přednosti a nešetří uznáním pro obaly. Pro naši kávu je typický především italský způsob pražení zrna. Právě díky tomu mají kávová zrna tmavohnědou barvu, a na jejich povrchu se objevuje jemný kávový olej. Takto pražená káva má neopakovatelné aróma a výraznou chuť, která má výjimečný stimulační účinek. Pro zdůraznění dynamického povahy nových káv heslo značky zní: Cmokate! Probouzí temperament”.

Kávy Mokate se vyrábí z pečlivě vybraných zrnek Arabiky a Robusty a způsob pražení kávových zrn byl vypracován společně odborníky z Itálie a z Mokate. Před zavedením na trh byly kávy „Mokate tostato all'Italiana” vyzkoušené firmou TNS OBOP v tzv. slepých testech na vzorku cca 600 osob. Výsledky se ukázaly velice uspokojivé – mezi srovnatelnými na výrobky na trhu byly kávy Mokate vyhodnoceny jako velmi dobré.
Nová řada „Mokate tostato all'Italiana” se skládá z káv prémium (zrnkových - prodávaných v obalech 400g, a mletých – v obalech 250 a 400g) a classic (mleté kávy – obaly 70, 250 a 400g). Obaly jak u zrnkových, tak u mletých káv, jsou sugestivní, dokonale ladí s italským temperamentem a povzbudivými vlastnostmi „Mokate tostato all'Italiana”. Pro zajímavost připomeňme také, že k obalu je spojená nálepka „polibku”, který je spojován s heslem vytvořeným pro tuto kávu „Cmokate!”.
Mokate připravuje pro podporu prodeje nových káv bohatý program akcí včetně širokého využití mediální reklamy. „Kvalitativní přednosti naší kávy budeme marketingově intenzivně podporovat” – říká paní Katarzyna Mokryszová. „Právě probíhají přípravy televizní kampaně. Budeme také nabízet obchodům atraktivní sady propagačních materiálů. A momentálně se všichni angažujeme do budování distribuce”.

 

zpět

Jsme rodinná firma po čtyři generace

Fundacja firmy rodzinne Instytut biznesu rodzinnego

Naše značky

Používáme cookies, kvůli zjednodušení vašeho přístupu k našim službám a ke statistickým účelům. Pokud cookies neblokujete, souhlasíte s jejich využitím a uložením v paměti vašeho zařízení. Upozorňujme, že můžete sami upravit používání cookies v sekci Nastavení vašeho zařízení. Souhlasím s použitím cookies.