» Tiskové středisko

Tiskové středisko


Cmokate v televizi

Druhého června byla zahájena televizní kampaň nové značky mleté a zrnkové kávy Mokate tostato all’Italiana. Dynamický reklamní spot má italský styl a temperament, což zcela odpovídá heslu nové značky: „Cmokate! Porobouzí temperament ”. Nové kávy Mokate tostato all’Italiana vznikly na základě tajných receptů italských odborníků na pražení kávy. Pečlivě vybíraná zrnka jsou pražená italským způsobem tak, aby vyniklo to, co je v nich nejlepší – čistá energie a hluboká chuť. Výjimečné obaly vyrobené s použitím pokročilé tiskařské technologie způsobují, že Mokate tostato all’ Italiana v prodejním regálu přitahuje zrak.

Dodejme, že doporučená cena nových výrobků – maloobchodní cena mleté kávy Classic 250 g je 5,99 zł – je velmi povzbudivá.
Reklamní spoty budou vysílány všemi většími televizními stanicemi (mimo jiné: TVP, TVN, Polsat) do 22. července tohoto roku. Po tu dobu se budou reklamy vysílat více než 1000krát. Propagační film režíroval Andrzej Sawczuk.
Kampaň bude intenzivně podpořena materiály POS a mnohými trade-ovými aktivitami.
 

zpět

Jsme rodinná firma po čtyři generace

Fundacja firmy rodzinne Instytut biznesu rodzinnego

Naše značky

Používáme cookies, kvůli zjednodušení vašeho přístupu k našim službám a ke statistickým účelům. Pokud cookies neblokujete, souhlasíte s jejich využitím a uložením v paměti vašeho zařízení. Upozorňujme, že můžete sami upravit používání cookies v sekci Nastavení vašeho zařízení. Souhlasím s použitím cookies.