» Tiskové středisko

Tiskové středisko


Prémiový Loyd oslovuje zákazníky víc než 15 let

Čajová značka Loyd, která zahrnuje výrobky pro náročné spotřebitelé, oslavila patnáct let své existence. U jejího zrodu stáli angličtí čajoví experti, jejich jméno proto nese.

Při zakládání značky LOYD jsme vycházeli z podnikatelských zkušeností a spolupráce s prestižním londýnským Thompson Lloyd & Ewart, který působí na světovém čajovém trhu již od roku 1760. Důsledně rozvíjíme jednotlivé segmenty čajů, snažíme se o to, abychom z hlediska kvality nabízeli špičkové zboží.

Portfolio značky LOYD zahrnuje kromě černých, zelených a bílých čajů také ovocné čaje, včetně spíše exotických druhů, jakými jsou například rooibos nebo yerba maté. Nedávno se značka LOYD rozrostla i o řadu funkční čajů. Trh prémiových čajů, kam se značka LOYD řadí, je velmi náročný. Díky modernímu závodu a inovativním technologiím jsme schopni splňovat jeho podmínky. Potvrzují to četná ocenění z potravinářských veletrhů.

Čaje Loyd získaly opakovaně certifikát BRC (British Retail Consortium). Jsme také členem proekologického světového programu Rainforest Alliance a přistoupili jsme k UTZ, což je program a označení pro trvale udržitelné pěstování kávy, kakaa a čaje.

(2 VII 2018 DH)

zpět

oficiální distributor:

Lavazza

Naše značky:

Používáme cookies, kvůli zjednodušení vašeho přístupu k našim službám a ke statistickým účelům. Pokud cookies neblokujete, souhlasíte s jejich využitím a uložením v paměti vašeho zařízení. Upozorňujme, že můžete sami upravit používání cookies v sekci Nastavení vašeho zařízení. Souhlasím s použitím cookies.